22 Ocak 2015

Resident Evil: The Final Chapter'ın Çekimlerine Bu Yaz Başlanıyor!


Paul W.S. Anderson'ın yönetmenliğini ve yazarlığını yaptığı Resident Evil'ın beyaz perde serisinin son filminin çekimlerine önümüzdeki Ağustos ayında başlanacak.

Serinin başrol karakteri Alice'i canlandıran Milla Jovovich'in Facebook hesabından yayınladığı bilgilendirme mesajına bakılırsa, projenin başlangıcı ikinci çocuğunun doğumundan dolayı bu kadar gecikmiş.

"İlk çocuğumun doğduğu zamandaki kiloya (34 kg.) düşmediğim için kendimle gurur duyuyorum; çünkü, bu yılın Ağustos ayında çekimlerine başlanacak olan Resident Evil: The Final Chapter için hazır olmak zorundaydım," dedi ve devam etti: "Eş zamanlı olarak da bir bebeğe bakıcılık yapıyorum (Alice'in yeni 'easy mama Access kostümü için giysi dolabı bölümünü hazır ediyorum), bu yüzden de 'aksiyon kahramanı' biçimine geri dönmek için zorlu bir diyete hazırlanmak istemiyorum."

The Final Chapter'ın Anderson'ın Capcom'un milyonlar satan video oyun serisine dayanan vizyon uyarlamasının sonuncusu olması bekleniyor.

PlayStation Universe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder