14 Aralık 2016

Capcom Eteğindeki Resident Evil 7 Taşlarını Dökmeye Devam Ediyor

Çıkışını yapmasına az bir zaman kalmışken Resident Evil 7 ile alakalı haberler gelmeye devam ediyor. Bu sefer de oyunla alakalı yeni detaylar öğrenme fırsatına eriştik, gelin hep beraber bu detaylara göz atalım.



* İlk detayımız daha taze olan bir sahne ile alakalı. Bildiğiniz gibi Resident Evil 7 için yayınlanan yeni TV reklamında Ethan Winters'ın yani bizim oynayacağımız karakteri gazetecilerle konuşurken görüyorduk, işte bu sahne oyunun oyunun üçüncü bölümünde yer alıyormuş.

* Oyun sırasında Dulvey'in etrafında (Ethan'ın eşi Mia'yı bulmak için geldiği ev) insanların kaybolmasıyla alakalı gazete bulabileceğiz. Ve asıl işin ilginç yanı bu kısımdan sonra başlıyor, gazetedeki haberi yazan Resident Evil'ın Outbreak oyunlarından tanıdığımız Alyssa Ashcroft olacak.

* Ayrıca bir döküman ise Revelations oyunundan tanıdığımız Clive O'Brian tarafından imzalanmış olacak.

* Oyunda yer alan diğer belgelerde ise yerel kilisede ve hastanede garip kazaların yaşandığından ve nehir yakınlarında bir botun gömülü bir şekilde bulunduğundan bahsedecek.

* Checkpoint'ler olacak fakat oyunun zorluk seviyesine bağlı olup olmadıkları belli değil.

* Silahlarımızı geliştirme işini evin dışında bir karavanın içinde yapacağız.

* Envanterimizi 4 slot genişleten bir sırt çantası bulabileceğiz. Toplamda 16 slot.

* Pompalı tüfeği elde etmek için bulmaca çözmemiz gerekiyor.

* Kimyasal sıvıyı eşyaları tamir etmek ve gizli hazinelerin resmini bulmak için kullanabileceğiz.

* Demo'da da kullanma fırsatına eriştiğimiz maymuncuğu ana oyunda kilitli kapıları ve çekmeceleri açmak için kullanabileceğiz ve açtığımız şeylerden de ekstra mermi ve sağlık bulabileceğiz.

* Her telefon çaldığında evden kurtulmak için bir aşamayı tamamlamış oluyoruz. Ayrıca bu noktada telefonda bizimle konuşan kadının kim olduğu biliniyor olacak fakat bu telefondaki kadının tanıdığımız bir karakter mi olduğu yoksa ilk defa göreceğimiz bir karakter mi olduğu belli değil.

* Klasik Resident Evil'larda bildiğiniz gibi eğer bir anahtar bir daha kullanılacaksa bize hiç atma seçeneğini sormazdı, sadece işimiz bittiğinde bize bu soruyu yöneltirdi. Resident Evil 7'de anahtarla işimiz bitse bile bize anahtarı atmakla alakalı bir soru yöneltmeyecek.

* Fragmanlarda birkaç kez görme fırsatına eriştiğimiz karavan görünüşe bakılırsa bizim için bir dükkan işlevi görecek. Oyun içinde topladığımız Old Coins vasıtasıyla silahlarımız için geliştirme satın alabileceğiz, ayrıca yeteneklerimizi de geliştirebileceğiz (sağlık artışı veya vuruş kabiliyeti) hatta yeni bir silah geldiğinde de (mesela magnum) bize bunu bildirecek.

* Ve tabi ki Resident Evil'ın olmazsa olmazları örümcekler ve arılar da oyunda yer alacak. Fakat klasiklerde gördüğümüzden daha küçük boyutta olacaklar.

* Bazı silahlarımızın delici etkisini arttırmak için onları keskinleştirebileceğiz.

* Oyunda kimyasallardan yapabileceğimiz bir çok el bombası türü yer alıyor, bazıları zehirli bazıları ise patlayıcı özelliklere sahip.

* Etrafımızda bulunan gizli hazineleri elimizde bulunan resimleri geliştirerek bulabileceğiz.

* Silent Hill oynayanlar bilir, ilerleme kaydettikçe karakterimiz harita üzerinde değişiklikler yapar, mesela bir bulmaca varsa ve elimizde gereken eşya yoksa harita üzerinde oraya işaret koyar ve biz de ne aramamız gerektiğini az çok tahmin ederiz. İşte bu özellik Resident Evil 7'de olacak.

* Oyun sırasında tamir edilebilecek silahlar bulabileceğiz.

Şimdilik Resident Evil 7 ile alakalı gelen bilgiler bu kadar. Yeni detaylar, bilgiler geldikçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz, takipte kalın!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder