Piyasaya çıkışını yapmasına neredeyse bir ay kalmışken Capcom Resident Evil 7 ile alakalı ilginç detayları bizlerle paylaşmaya devam ediyor. Bugün verilen bilgiye göre de oyunun zorluk seviyesinin oyuncunun performansına göre değişebileceğine değinildi.
Playstation UK Magazine'in Ocak ayı sayısı için Jun Takeuchi ile yaptığı bir röportajda Takeuchi oyunun hayatta kalma özelliğinin Resident Evil 4'tekiyle benzer olacağını dile getirdi, öte yandan oyunun zorluk seviyesinin düşüş şeklinin de otomatik olarak ve akıcı bir şekilde değişeceğini de eklemeden geçmedi. Bu durumla alakalı şu şekilde konuştu:
"Diyelim ki bir bölümü oynuyorsunuz ve sürekli oyunda tam zamanında tepki gösteremediğinizden ölüp duruyorsunuz. Eğer aynı sahnede birkaç kez ölürseniz oyun buna adapte olacak ve zorluk seviyesini biraz düşürecek, böylelikle size de takıldığınız yeri geçme fırsatı doğacak."
Sözlerine şöyle devam etti:
"Korku oyunu olduğu için oyunda ölmenin negatif bir şey olarak gözükmesini istemiyoruz. Sonuçta bu ölmenizin bir hayat kaybetmek veya ilerlemenizi kaybetmenizle sonuçlanması gibi değil. Bu tarz oyunlarda, bir şeyin gelmesi ve sizi o anda öldürmesi korkuyu deneyimlemenin bir parçasıdır."
Devamında ise:
"Öldükten sonra oyuna tekrar dönme işlemini oldukça akıcı yapmaya çalışıyoruz, ölme ihtimali olan yerleri azaltmaktansa, çünkü oyunu çok kolay yapmak korku deneyimini yaşama oranını düşürür. Hayatta kalma korkusunun oyuncunun ölüm sayısına göre etkisini gösterebilme derecesi olmalı; karakteriniz öldüğü için korktunuz, ölme mekaniğinden dolayı değil."
şeklinde sözlerini bitirdi.
Şimdilik Resident Evil 7: Biohazard ile alakalı gelen bilgiler bu kadar. Yeni bilgiler geldikçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz, bu haberimizi de Resident Evil 7'nin çıkış tarihini tekrar hatırlatarak bitirelim. Resident Evil 7: Biohazard 24 Ocak 2017 tarihinde PS4, Xbox One ve PC için piyasaya sürülecek.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder