27 Haziran 2016

Resident Evil 7'de Neden Deneyimsiz Bir Karakteri Yöneteceğiz?

Capcom Unity'nin bir blog postunda yapımcı Masachiko Kawata ve direktör Koshi Nakanish neden Resident Evil 7'de deneyimli zombi avcıları yerine sıradan bir ana karakter eklediklerini açıkladı.



Kawata "Doğrulamak adına, bu karakter daha önceden olayları gözünden gördüğünüz bir karakter değil. Bence vardığımız noktalardan birisi de bu zamana kadar seride hep süper kahraman tarzında karakterlere yer vermiş olmamız. Onlar tamamen donanımlı ve bu tarz hayatta kalma korku durumlarının üstesinden gelebilecek insanlarlar, bunun için hazırlar. Buna dayanabilirler." şeklinde belirtti. "Oyuncuya korku deneyimini geri getirebilmek için, birinci kişi olursanız kendinizi daha çok oradaymışsınız gibi hissedersiniz diye düşündük. Baskın, kahraman bir karakterin perspektifinden bakamazsınız çünkü bu evdeki siz değilsiniz. Ya da belki siz baskınsınızdır, bilemiyorum [güler]. Oynadığınız karakter bir tür güçsüz, sıradan bir insan."

"Gerçekten kim olduklarıyla alakalı şuanda daha fazla detay hakkında konuşmuyoruz, ama onlar olaganüstü bir durumun içinde takılı kalmış sıradan insanlarlar. Bence bu önümüze korkuyu döndüren şey. Merak edeceksiniz bu oynadığınız karakter - ya da siz - bu durumun üstesinden gelebilecek mi. Korkunun oluşmasını sağlayan asıl his bu çaresizlik. Eğer [Playstation 4] ve [Playstation Plus üyeleri] için olan demoyu denerseniz, göreceksiniz. "

Karakterlerin dönüşünün yokluğu ve yeni birinci kişi perspektifine rağmen, Resident Evil 7 reboot bir oyun olmayacak.

"Sil baştan değil ve biz seriyi öylece bir köşeye fırlatmıyoruz' standart hikaye," şeklinde ekledi Nakanishi." Serideki yeni numaralandırılmış oyun bu ve şuanda ana seri şeklinde numaralandırılmış oyunların devamı. Ben bunu söyledikten sonra ve siz demoyu denedikten sonra, "gerçekten mi?" diyebilirsiniz, çünkü seriye benzer gözükmüyor ama güvenin bana. Hayatta kalma korkunun içinde biraz da gizeme ihtiyacımız var, oynarken sizi bunların nasıl bağlantısı olabilir şeklinde meraklandırmak istiyoruz. İşte bu da bunun çekici tarafı."

Ayrıca oyunun "bir tür olaganüstü olayların olduğu, gizli, hayaletli" bir hikaye olmayacağıyla alakalı da hayranların güvenini kazanmayı istiyorlar.

"Merak etmeyin," şeklinde Nakanashi devam etti. "Resident Evil'ı olduğu gibi gözden çıkarıp onu bir hayalet hikayesine çevirmedik. Sonunda size anlam ifade edecek. Biliyorum hayranlara gösterebileceklerimizi göstermemek sinir bozucu olabilir, ama bu oyun çıktığında sizi tamamen eğlendirmenin en iyi yolu."

Resident Evil 7'nin 24 Ocak 2017'de PC, Playstation 4 ve Xbox One için çıkarılması bekleniyor.

2 yorum:

  1. şahsen ben hiçbir re oynunda kendim olmadım yada o karakterin ben olmasını istemedim jill oldum chris oldum leon oldum... renin en güzel yanı chaların kendi hayat hikayelerinin yaşanmışlıklarının olmasıydı sırf fanlara korku yaşatmak için yeni yetme chalardansa korku yaşamayıp baskın chalarla özlem gidermeyi tercih ederim

    YanıtlaSil
  2. Resident Evil 3 gibi bir oyun gelmedi

    YanıtlaSil