14 Ağustos 2016

Resident Evil 7'de Herhangi Bir Ara Sahne Olmayacak!

Resident Evil 7 ile ilgili yeni bir bilgi gelmeyeli haftalar oldu, değil mi? Evet... Bunu Capcom da fark etmiş olacak ki, geliştirilme aşaması en az Resident Evil 5 oyunununki kadar gizemli olan Resident Evil 7: Biohazard için yeni bir detay daha gün yüzüne çıktı. Ancak bu sefer ki detay belki hiçbirimizin beklemediği bir detay oldu.



Resident Evil serisi, özellikle de Resident Evil 4 oyunu ile birlikte seyir zevki yüksek ara sahnelere ev sahipliği yapmıştır. Gerçi zaman zaman belirli bir süreliğine ekranda çıkacak tuşlara basmak için hazırda beklediğimizden dolayı pek olan bitene odaklanamayabiliyoruz, ama yine de film tadında sahneler her daim bizi beklemiştir. Ne var ki, Resident Evil 7 ile birlikte bu durum tarihe karışacak gibi görünüyor.

Bildiğiniz gibi, Resident Evil 7 ile ilgili verilen detayların arasında, az önce bahsettiğimiz ve belirli bir süreliğine ekranda çıkacak tuşlara basmaktan kurtulacağımız da vardı. Yani belirli noktalarda araya giren sahneleri arkamıza yaslanarak izleyebileceğimize seviniyorduk, ama sevincimiz kursağımızda kaldı. Neden mi? Çünkü, Resident Evil 7: Biohazard oyununun üreticisi (ki kendisi aynı zamanda Resident Evil 5 oyununun da üreticisiydi) Jun Takeuchi ile yapılan bir röportaj sırasında, yeni oyunda herhangi bir ara sahnenin olmayacağı açıklandı. Dolayısıyla da her şey gözlerimizin önünde gerçekleşecek, oyun üzerinde tam bir kontrole sahip olacağız ve korkuyu tam anlamıyla hissedebileceğiz.

Açıkçası Resident Evil 7 ile birlikte yapılan bu köklü değişiklik ile yapımın iyiden iyiye Outlast ve Outlast 2 oyunlarına benzeyeceği aşikâr gibi görünüyor. Ancak bu durumu sadece Resident Evil 7 ile sınırlı olarak düşünecek olursak, bir avantaj mı, yoksa dezavantaj mı olduğunu oynayınca görebileceğiz. Bakalım ara sahne olmadan bir Resident Evil oyunu nasıl oluyor?

1 yorum:

  1. Resident Evil bir fps oyunu değildir. Oyunu iyice özünden kopan bir hale getirdiler artık geriye birşey kalmayacak.

    YanıtlaSil